Total Pageviews

Thursday, June 30, 2011

"LEPAK LAGI"

mmg best la kan...

sesudah hampir 3 bulan x lepak sampai pgi...

tiba mlm semalam kawan aku 

KHAIRI NAZMI BIN KHALID


fly dari UITM jengka ke klang semata2 nk lepak gn AKU

 dan rakan aku lagi sorang tu ZULFADLI BIN ZAINUDIN...


actually dorang bukan kawan aku....
tapi
dorang adalah SAHABAT aku...

mmg RARE la kn....

lepak kt tanjung gile dgn santapan mlm yg best doe.....

first sekali TAHU BAKAR....


pergghh~~!! mmg sedap...tp aku tak leh mkn sebb luke aku mseh basah lagi....arrgghhhh~!!! hahahha

yg tu ok lagi...tp yg aku tak leh terima tu dorang order KERANG BAKAR.....

.perrgghhh mmg mknan kegemaran aku la tu...tp itu pon aku tak leh telan lagi.....

berkocak2 jantung aku tgok dorang mkn.....

aper yg aku mkn hanya lah NASI PUTIH berteman kn KENTANG GORENG.....


layan jugak doe....
hahah...mmg terbaek.....


dah lame x lepak bertige.....mmg syok la.....pergghh~~!!

hahaha....itu jer cerita utk ari nie....lain kali aku cerita lai k....buy buy..... hahahha



2 comments:

  1. pergh..terbaik ar usu..nami sngup alik demi nk lepak gn ko..sahabat sejati tul la.. :)

    ReplyDelete
  2. hahah.....syukur sgt2 sebb di kurniakan ikatan persahabatan kami bertiga..... beliau usu dah aggp mcm adek beradek usu sendiri...

    ReplyDelete