Total Pageviews

Thursday, July 7, 2011

"BanGun La FaDziL"

play la lagu ni dulu...


ok ready.....
amek mod sedih sikit...

sebb entry kali ni jiwang sikit....

ok dah??? lets doit~~!

argghh~~!!

perit nyer ape yg aku rasa kan skunk nie....

kenapa aku tak boleh terima cinte org lain selain die???

tp kenapa die boleh terima cinte org lain selain aku???

kenapa aku x boleh terima die dgn org lain???

ego nye aku~~!!

fadzil ~~!! tolong lah..~~!! kau buang lah perasaan syg ko tu...~~!
ko taw tak die dah jd milik org~~!!

mcm mner lagi dan aper lagi yg aku harus lakukan~~!!

tlong la aku~~!! bantu aku~~!!

syg~~~ tlong la ajar aku bagaimana cara nye kau boleh terima cinta org lain dan lupekan aku...aku tak mahu ggu perhubungan korang.....tlog ajar aku syg cara ko membenci aku..~~!!

aku tahu aku tak layak utk kau syg.....

dan aku dah cube buang ko jauh2 dari idup aku..tp tak boleh...aku x mampu lakukan seperti kau lakukan kt aku....~~!!

AARrrrrGGGHHH!!!

mungkin sebb ...

aku x pernah rasa susah dan hati aku tak pernah timbul tanda tanye bila ko bersama aku....

kau x pernah membebankan perasaan aku....dan kau yg selalu memanja kan aku~~!

dan kau la yg selalu belai rambut aku....belai hati aku...
kau membelai dgn sepenuh hati kau syg....belaian kasih syg ko mmg x ade gantinya bg aku syg~~!

bodoh nyer aku~~! bodoh nyer sebb wat ko terluka dulu..~~!! 
kan bgus kalau aku mati wak tu aku excident tu.....x der la aku ggu idup ko kn syg~~...aku syg sgt2 kt ko wahai budak gemok yg x suke kacang merah bile mkn cendol~~....

ko yg terindah....maafkn aku sebb hadiah ko tu dah rosak dan disirami darah aku.....

terima kasih sebb bisikan aku satu kate2 semangat utk aku ...

dan bisikan kau tu lah yg buat aku sedar dari koma...

aku akn doakan kebahagiaan ko di samping org yang kau syg.....

No comments:

Post a Comment