Total Pageviews

Monday, September 5, 2011

" aku tak mahu di gelar cakoi lagi "

hai sume~~!!  dah lame x updated blog ni.....

sory~~!! hehhe... =P 

merujuk perkara di atas... eh, mcm karangan surat rasmi pulak..hahaha~~!!

actually aku dah tak mahu org kenal aku sebagai cakoi lagi..~~!!

mmg nme cakoi tu yg buat org kenal aku sape~~~!!

tp ~~!! aku teringin nk dgr org pggil aku dgn nme "FADZIL" teringin sgt~~!!

"FADZIL" yg skunk bukn "CAKOI" yg dulu~~!!

tp tak pe lah... tu kn nama yg korang bg kt aku..so aku kena hargai pemberian korang...itu kn tanggung jawab aku sebagai kawan korang sume kn....~~!!

dan sebenarnya aku ta kesah pon korang nk pggil aku aper....aku terima jer...~~!!

FADZIL ker CAKOI ker FAD ker PAJE ker ANJE ker USU ker.....hehehe~~!! tp yg ANJE tu tak di galakkan utk koranggune la erk..hahaha  =P

ok la.....sampai sini jer erk.....

buy buy~~!! 

salam satu tgn~~! hahaha =P

No comments:

Post a Comment