Total Pageviews

Tuesday, April 24, 2012

kerja baru ~!

Alhamdulillah,,,


dapat jugak kerja baru yg dekat gn umah......


mul2 rase sayang nk berenti kt tempat kerja lame tu... tp bile pikir2 blek rase mcm ade bgus nyer aku berenti kt opis lmae tu....

walau pon gaji lebih rendah dari opis lame tpi x per la aku bersyukur kerana maseh di kurniakan rezeki.... alhamdulilah...

lebih dekat dgn umah... x der la wat mak risau lagi sebb opis lame jauh....

dulu kerja berkaitan dgn kontena......

sekarang option baru yg aku dapat... berkaitan dgn fizik BIOlogy dan lebih kepada CHEMISTRy...


kire mcm scientist jugak la....


rindu kt opis lame..... tp mak aku selalu kate " bile kite nak sesuatu kite mesti kena korban kn sesuatu"

so aku terima dgn hati terbuka ...


RCL LINES shipping agency... opis lame aku.....

SIME DARBY PLANTATION yg ni la tempat kerja baru aku....

kerja shift.....

sgt best la..... dulu kerja dalam opis jer...tp skunk kena kerja luar dan dalam.....


K la....tu jer cerita baru aku...next time kite share lagi k.~~

salam~~~

Ya ALLAH ya Tuhan ku aku mohon keberkatan dari mu~~ semoga kerja bru nie dapat berkat dari MU amin~~~

No comments:

Post a Comment