Total Pageviews

Tuesday, March 8, 2011

"Dia aMat IsTimEwa"

siapa die??
huh?? x kan korang tak taw lagi saper die???

ari tuh kn dah cerita....eh?? lom lagi ker??
hahhaa...ok2 ari nie aku cerita k...

ha sebelom tu mcm biasa la PLAY la lgu nie dulu bru feel sikit nk bace...haaha....

die nie mmg special sgt2...

aku bersyukur kerana dipertemukan dgn die....

actually , die nie sebenar nyer tersusah la sgt nk jtuh cinte,,,
memilih jugak la lau nk bercinta

taw x,,,eh mmg la korang tak taw sebb aku x cerita lagi...hahaha

die nie dulu kerek abes....dulu aku satu skool gn die...
aku minat kt die tp die punya sombong,,,,
pergghh tak taw la nk ckp cm ner...
mcm ni ha die punya sombong..hahaha

hahaha  akhir nya
berkat kesabaran setelah bertahun lama nye
ktorang kembali bertemu melalui facebook...

alhamdulillah....bersyukur sgt2.....

hurm....

die special sgt sebb....

die ni selalu  suke pendam perasaan die...susah sgt nk cerita aper yg ad dlm hati die...tp aku thu apa yg ade di hati die...

tp ader satu perangai yg buat aku tertarik kt dier...

die ni garang..mcm nie ha die punya garang

TP....
sebenarnye dia mnje sgt~~~~

die selalu mhu di beri perhatian
nmpk mcm cool....tp sgt kuat cemburu..walau pon die tak pernah bg thu tp aku thu yg die mcm tu....

hahahaha~~~~

yg nie aku kena berjaga2 sebb~~~

die nie cepat terusik dan mudah terluka... mudah jugak marah...

manje nyer dier..mcm singa kecil ats ni...heheheh...

satu lagi perkara yg buat aku tertarik kt die....
.....
 sebb die pandai memujuk...hahah
die pandai jaga hati aku....sebb tu aku suke majok gn die tp majok maen2 la....

die nie nmpk jer mcm garang..tp die sgt romantik..hahahah
die memahami aku...

....
huh???? aper dier korang kater die curang???? btol ker????

korang kate lah aper pon korang nk kate sebb aku percaya yg die  bukan org yg mcm tu aku yakin.......





No comments:

Post a Comment