Total Pageviews

Wednesday, February 23, 2011

"RiNdU KoRanG laHrrrGHH"

aik??? bunyi post ari nie mcm touching jer...
eh ye ke??? tp tak pon..haha

hahaha... itu la kome sume tak tahu...
eh terkeluar pulak loghat perak...huhu...
hahha...

cerita aku nie agak pelik sikit la...
tp sebelum aku cerita meh aku jual pantun dulu..

berjabat salam kuntuman satu..
  ku hulur salam senyuman ku sapa..
play dulu ini lagu..
baru boleh sambung cerita..

hurm~ dah play bru boleh cerita....

ni pon cerita masa aku sekolah n berambot pendek dulu...

kelas 5anggerik SMK BBSS(budak baek sgt sgt)
hahah...
korg mesti nk tgok gmbar aku mse sekolah dulu kan.... tak hensem pon..tp aku letak jugak la..

eh2...mcm mner gambar aku bru abes konsert ader kt sini nie?? hehehe
salah upload la...haha...

ok2 dah2 tamo marah2 bgang2..hehehe ni gmbar mase aku sekolah dulu..
huhuhu....

kawan2 ku...
sebelom nie kite sume bersama.....

kelas yg sama....

cekgu yg samer.....
member pon same2...

sonok kn masa sekolah dulu....
tido dlm kelas....
sakat2 korg...
buat korang marah..
hehehe...

aku mmg nakal kn...
heheh....maaf lau aku pernah saket kn ati korg dulu...
aku tak berniat pon....
cume aku wat sume tu supaya korang igt aku samapai bile2,,,

kenangan bersama korang mmg best....
ini masa lepas graduasi...

tp kini perkara yg aku tkot kn dah terjadi....
lepas sahaja kite tamat sekolah..

semua kegembiraan kite semua semakin lama
semakin hilang...

kite dah berjauhan...

ke melaka, ke perlis, ke kedah,ke IPOH,,,ke sarawak,,,ke bangi,, n tggal aku seorang diri kt sini....

aku rindu masa kite bersama dulu....
kdg2 menangis bile terkenang zaman aku berambot pendek dulu..

aku pernah ajk korang lepak sama tp tak ramai yg dtg...
huhuh...aku phm...mungkin korang dah benci aku sebb aku suke wat korang saket ati kn dulu...
hehe..aku mntak maaf....

korang sume mesti igt kn gambar nie...seumur hidup aku ini lah moment yg pling seronok pernah aku lalui....aku rindu saat mcm nie...

hahahaha...

hahah...aku tak sabar2 menanti kepulangan korang sume.....heheh..rindu sgt gn korang.....

kt sini aku sisipkan satu vedio yg di edit oleh khairi nazmi.... hayati lah...tapi sebelom tu...stop la video kt atas tu td....heheh..... hurmm....


from : 123 comunity sdn bhd

No comments:

Post a Comment