Total Pageviews

Tuesday, February 8, 2011

"aku exident" adoi!

nk cerita tp segan lak....

hahaha...

seperti biasa rutin pagi ku ialah melipat selimut

bangun dan terus mandi...




tak tahu la kenapa hari ni aku menulis rasa lain sangat...
jap aku pikir...




macam ader bende yg tertinggal..

eh a`ah yer la....

lupe nk suruh korang play lagu..hehehe sorry....

ok skunk play lagu nie bru ader feel nk bace kn..hehehe


ha lagu pon dah ader bru la feel sikit nk tulis...
hehehe


ok back to the story...

lepas mandi aku pon bersiap2 utk ke opis...

dah siap aku pon bergegas la ke ofice..


aku dah terlambat sebenar nye...

then aku pon start motor dan terus menuju ke tempat kerja...

aduh....

mengeluh aku bile tgok  jalan sesak...

aku pon dgn kurang berakal terus mencilok2.

tibe2......



entah mcm mner tetiba aku rasa aku terbang di awangan,,,

then lepas tu aku tak taw aku kt mner...

sedar2 jer aku terbaring kt atas katil di hospital...

rupenye baru aku tahu yang aku dah terlibat dlm kemalangan

selepas beberapa jam aku di benarkan pulang..

alhamdulillah aku tak der aper2...

aku tgok motor aku pon ok cume kepala die cedera sikit..


then aku tgok luke pada bdn aku





ader la luke2 sikit..
alhamdulillah tak der aper2...

n skunk aku dah sehat....

rase fobia tu mmg maseh ader....

hahah..
pesanan dari aku tolong berhati2 di jln raya..

biarkan lambat asal selamat...

igt nyawa tak der jual kt mner2 kedai potong taw..hahaha

chill k... buy~~~









No comments:

Post a Comment