Total Pageviews

Monday, February 14, 2011

"DoNt lOOk Back In aNgeR"

naper aku wat post mcm nie???



hahah...

aper2 pon play dulu lagu bwah nie...

baru best sikit ....


aper yg aku nk cerita ari ni 

berkaitan tentang masa silam kita...


bile hati dah kecewa dgn kesah silam 
ramai org tak nk tgok n tak nk igt lagi kesah silam mereka..

lau ader pon mesti dlm keadaan yg marah dan rasa benci...

tp aku tak...

mmg ramai org kate jgn toleh ke belakang bile berjalan kehadapan...

n org yg aku syg pon selalu kate 'let by gone n be by gone'..

tp sebenarnyer kesah silam kite lah yg menjadi pemandu arah buat kite utk di masa hadapan...


so kena lah dgn tjuk aku  nk cerita hari ini ...

 jgn lihat perkara yg dah berlaku dgn kemarahan...

jd kan ia satu pengajaran agar kita dpt 

hindari diri kite dari segala kisah2 sedih kite dulu...

n dapat ubah diri kite dari buruk kepada yg lebih baek...


mmg kite x sempurna tp kite tetap harus mencube utk jd yg terbaek dlm idup kite...

n jgn pernah putus asa dlm mengejar impian kite...

bak kate bo jackson 
'set your goal high, and dont stop  until u get there'


tp igt...dugaan tuhan sentiasa akn dtg pada kite....

jike kite hadapi dugaan tu sume dgn kesabaran dan kecekalan hati insyaALLAH besar hikmah yg kite perolehi....

ky la....sampai sini jer cerita aku ari nie...

buy~~~~

from..~~ fadzil poyo...hahaha
-  -
\/
\/





No comments:

Post a Comment