Total Pageviews

Sunday, February 6, 2011

sambungan...

 

TeRsaNgKot dGn yOu''



mcm biasa la... play la lagu atas ni dulu....

bru datang feel nk bace....hahaha

ok... cerite terputus ari tu sampai ati aku mule tersangkut kt die ...

ok hari nie aku nk cerita sambungan die....

selepas kejadian tu aku dgn die dah mule rapat....

aku memulakan langkah pertama aku bersama nya...

die amat sempurna buat aku...bagi aku die lah segalanya utk aku...

satu hari...
ader sorg membe kami buat open home....(open house la tuh) hehehe

kami di jemput utk hadir ke sana sebagai VVIP.... (ceh wah)

hahaha tu cume drama nk bg cerita nie lebih poyo jer...hahaha

ok balek pada cerita td.....

aku pon mule merapati die...

seperti biasa die akan senyum tanda die bg aku duduk sebelah die...

senyuman die amat manis sekali...

aku selalu ejek die gemok....hahaha...tp die tak gemok pon....

sajer jer aku nk manja2 dgn die....

hehe...
sonok sgt lau dpt mnje dgn die....

hehe....
aku g la dlm amek makanan dan minuman utk die...

pada saat tu aku ingin bertrus terang pada die yg aku dah jtuh tergolek di ati die...

n lepas jer kitorang abes mkn ,,,

seperti biasa la .... aku punye perangai tak senonoh tu terkeluar pulak.....hahahah...

punya la besar aku sedawa....


BBBBBLLLLUURRPP!!!!

malu nye aku .....

hahaha.... tp sedawa tu yg dah wat die gelak terbahak2....

hhahaha

bahagye sgt tgok die ketawa....

hehehe....

dan lepas tu la adegan yg paling aku nti2 kan...

aku nk terus terang dgn die....

tp ader something yg aku x dpt lupakan bile aku tak boleh nk cakap aper yg aku nk cakap...

x abes2 aku cakap "awak,,sebenarnye saye,,,sebenarnye saye,,,sebenarnye sayer,,,,"

hahaha itu jer yg aku ulang.....

aku pon tak tau mcm mner leh jadi mcm tu...

huhu....

geli hati aku bile terkenang kesah nie.... rsa rindu pon dah dtg dah nie...

hahha..

ok blek pada story mory td tu....

lepas sebenarnye aku sebenarnye aku tu..
die ketawa...hahah sekalai lagi aku terjerumus di alam yg penuh malu....hahaha

lepas dgr die gelak jer aku terus cakap yg aku  cinte kan die.... then lepas tuh kami pon bersama ...

die seorang yg sgt berbudi tinggi....
syg sgt pada die....tp syg die dah ade org yg die syg....

so aper yg tinggal sekarang hanya kenangan yg tak munkig akn terluput di ingatan aku nie....

awk... izinkan sayer simpan nme awak dan sume kenangan sayer bersama awk di hati sayer utk selamanya...

No comments:

Post a Comment