Total Pageviews

Tuesday, February 8, 2011

"ChentaRasSayang"

hye semua...

kite bertemu lagi dalam segment...

segment aper???

x dengar la..

hahah segment intai blog sayer...

hahaha pandai dan cerdas sungguh akal2 korang nie...

pe kabar semua??

ok...

haha...

ari nie aku nk cerita tentang topik kt atas tu....

"CHENNTRASSAYANG"

aper tu??

hurm....

saper tahu??

ok2....

sebenarnye tu ayt gabungan...

"CHENTARASSAYANG" tu hasil dari gabungan beberapa perkataan iaitu CINTA+CITA RASA+SAYANG.

actually ni tajuk lagu aku bru mlm td siap...
ape korang nk dgar lagu aku??

hurm...~~ 

eh eh...jap2...tepi2...lari2...
bagi laluan....
(ggrrrrgggrrrr)


alamak!!

macam mner pulak boleh ader gajah melintas nie...
fuhh~~ naseb abek tak pijak aku..haha

hrum..semua ok ker??? ader yg cedera x??


lau ok semua jom kite sambung cerita...

ishy..gajah nie lau nk lalu , lalu la tempat lain...kacau jer...

ok back to the story..

aper korang kate td?? korang nk dgr lagu tu??

hurm....bukan aku tak nk upload tp suare aku tak sedap la...

aku coretkan lagu nie sebenar nye khas buat seseorang....

tp ak pasti sampai mati pon die tak akn dengar lagu aku nie...sebb aku selalu nyanyi kan lagu ni utk dye dlm hati jer...

hahah bodoh kan aku mmg la die tak dengar sebb aku nyanyi dalam hati...haha

lagu nie aku tulis berinspirasi kan diri beliau la...

"CHENTARASSAYANG"

lagu ni mengisahkan cinta yg mengikut aper cita rasa beliau... sebb tu la bunyi die cinta cita rassa sayang...

ok la sampai sini jer aku nk citer...
ari ni tak der lagu la nk suruh korang play kan...hahah lain kali mesti ader..ok...

chill K, buy ~~

1 comment: