Total Pageviews

Sunday, February 20, 2011

"~aYah~"

'kaseh ibu membawa ke syurga,kaseh ayh membawa bahagia'



play la dulu lagu bawah nie....

Dgr DAN hayati lah lagu bawah nie...genggam perasaan dan jiwa selami kedalam luahan setiap detik melodi lagu ni...


semua ayh syg kan ank mereka...tp tak sume anak syg kn ayh mereka...


kenapa aku cakap macam tu???


nper x cyer ker dgn statement aku nie...??


tak caye , cube kite lihat dari sudut yg lain...


contoh nyer bile ayh membebel sebb ank nye blek lewat....


aper yg mereka jawab..."arrgghh...diam lah ...ari2 nk membebel"


YA ALLAH,,,,bertapa terluka nyer hati seorang ayh itu...


sedangkan bebelan ayh itu utk perbetul kan ank nye....


tp ayh tetap tersenyum... senyuman yg menyembunyikan kekecewaan....


mcm tu ker cara kite menyayangi ayh???
mcm tu ker korang kate korang tak cayer dgn statement aku td??


perkare nie berlaku depan mata aku sendiri....

ayah...


maaf kan lah diri ini ayh...


sering sgt aku mengguris perasaan mu....


kau sering memahami perasaan aku...


tp aku langsung x pedulikan aper yg ayh mahukan....


aku langsung x sedar yg bebelan ayh tu suma utk membentuk aku jd seorang yg berguna..


aku bangga punya ayh seperti ayh....


walau pon ayh sering aku lukakan tak pernah sekali pon kau membenci aku..


kau sanggup menahan lapar demi memberi kami mkn....


kau sanggup berkorban aper sjer semata2 utk membesarkan kami...


terima kaseh ayh.....


skarang bru aku fhm....


aper yg ayh inginkan selama nie....
baru aku fhm kenapa ayh sentiasa senyum walau pon ayh punyai masalah....


kagum dgn kecekalan dan kesabaran hati ayh....


ayh, plok lah aku seperti aku kecil dulu ayh....
aku benar2 syg kn ayh....





parents tercinta..~~

No comments:

Post a Comment