Total Pageviews

Monday, December 27, 2010

aku akn tetap begini.. -'-


per2 hal play dulu lagu kt atas nie.... 

salam ....

haha... bnyak bnde aku nk cakap actually...

tp ntah la cm ner n dari mner n ke maner aku nk berite pon aku x dapat nk kenal pasti....

hah aku mule kan dengan bismillah k....

alhamdulillah dah tamat pon cerita aku...
ehhh...jap2...

isi die aku lupe nk tulis da...

haha....

actually mcm nie...

ari minggu yg lalu adalah ari yg aku rasa sgt appy

seorang gadis chat aku kt face book...

bg korang biasa kn..tp bg aku gadis tu speciall..
ceh mcm cendol mail lak ader special2 kn...hahah

sebenar nye die pernah lepak kt dlm ati aku nie...
kire pernah wat port la dlm ati aku nie,,, haha
lame aku tggu then itu la saat paling gule (manis la tu) haha bg aku...

nk pnjg kn cerite....

die chat aku kt face book ari tu...

x sangke yg rupenyer die maseh igt kt aku..

tp aku x taw pe motif die chat aku...

kemana ilang nyer kebencian die erk?? 
hurm per2 pon aku bukan seorang yg jiwang..cume aku romantik jewp..hahaha

mooda moody rawk!!!

No comments:

Post a Comment