Total Pageviews

Wednesday, December 29, 2010

TeRsaNgKot dGn yOu''




play la lagu atas ni'' cam x biasa lak...
hahah.. =P

per khabar...??
hope korang x boring jd follower aku..hehe..
ini cerita betol taw...
mase zaman sekolah dulu..
ahakzz.... 



nk di kesah kn sebenar nye
cerita ni berlaku zaman sekolah dulu...

hehe..

teringat balek memori nie..
hahah ...
tu membuktikan yg memori aku lom 'corrupted' lagi..ahakzz...

kisah nyer mcm nie....
satu petang....
waktu tu PMR nyer exam dah abes...

so aku kn budak baek
(ceh baek la sgt ..hahah ... )
 dtg la sekolah wat kerja amal...
KEBETULAN gadis yg selama ini aku nk kenal sgt tu ader kt bilik kemahiran hidup...
perghhh!! comel siot....

KEBETULAN jugak die nk g kantin mse tu...
aku pon sjer lalu dpn die n terus menggapai tgn die dan ajk die ke kantin...n die seolah2 x marah aku menggapai tgn die..n saat tu la saat pling indah bg aku... sgt romantik mse tu..ahakzz....

then lepas tu tibe2 aku rase sesuatu kt ati aku nie...tetiba jer ati aku nie
STUCK ON HER...
ceh amek tjuk lagu nmpk..hahaha..
dut all..
ader lagi tp bakal meyusul x lame lagi...

buy buy...(bye bye la tu...hahah)
eh jap2 domo aku nk masok jugak..jap2...
hehehe (raaarrr)






1 comment:

  1. lolx...
    ni drama ke movie ke citer pendek?
    hahahaahaa...
    better xyah citer law pendek cmni,,
    =p
    pe lah cakoi ni,xabes2 dgn d0mo cute dia 2..
    hehe..

    ReplyDelete