Total Pageviews

Monday, December 27, 2010

pagi yg memecahkn perot!! hahaa =p




seperti biasa play dulu lagu atas nie...hehehe =P

mownink all....

harap korang semua sehat n ceria pagi nie...

seperti biasa rutin harian ku sebelom ke tempat kerja
setiap pagi ialah
kiwi kasut....

dalam masa itu melintas seorang wanita cantik ayu manis kt depan aku...
pergghh!!! mmg cantik siot..

aku tegur la die...
aku ckp hai awak.....

dye pon gedik2 plak tu...
dye pon reply la sapaan aku td dgn berkata hai sambil ketawa...
suddenly kan....

tibe2 kan....

..............
......
...
...................
..........
.....................



hahahahahahaha!!!!! kahkahkahakhakaahh!!!!
huhuhuhuuh!!!!!

gigi palsu dye tercampak keluar mase ketawa td...
hahahaha...
byg kan lah ....
huhhuhuu....
aku dan sekeluarge yg mase tu ader kt dpn rumah pakat ramai2 gelakkn die..hahahahaha!!!

kesian kt die...
tp kelakar doe..hahah
boleh pulak tercampak kn..hahah

motif nyer di sini kepada pemakai2 gigi palsu pakai la dgn disertakan



POLIDENT

 agar 'belakon pon x rasa palsu,gigi pon x rasa palsu' hahahaha

sudah TAMAT'


No comments:

Post a Comment