Total Pageviews

Wednesday, December 29, 2010

kEpeRitAn aKu sEmaKin KetAra''



seperti biasa play lagu atas ni dulu..........



arghhh!!!!!!!!





aku maseh igt pertama kali bermesra dgn mereka
bru sehari tp dah seperti burkurun lama bersahabat...

mencari erti idop bersama...
berkongsi masalah bersama...
mencari penyelesaian bersama....

waktu tu indah dunie
terang sentiasa....
keceriaan berganda bile bersama2 melangkah ujian
mengharungi sungai masalah bersama
hahah...bahagye nye sahabat....

namun kini.....

semuanya hanya mimpi indah..
yg hilang dikala terbit sinar mentari indah...

semuanya berlalu begitu sahaja....

tanpa sayup angin menyampai khabar
aku di buang dari ati mereka...

lupakah sahabat semua kenagan kita bersama??
'tawa riang sedih duka air mata
senyuman tangisan kite bersama??

mengapa dan kenapa??

berilah aku jawapan...
agar kuat kaki ku ini melangkah seiringan
perasaan ini...

aku merindui pelokan kita semua...
aku ingin kite kembali seperti dahulu



aku coret kn blog ini
bukan untuk mintak di tangisi bukan pula untuk meminta simpati...
!!!
tapi untuk aku luah kn isi coretan di hati ini....
setelah sekian lama aku mengarang membenamkan semuanya dalam diri dan menahan keperitan ini sehingga
tiada seorang pon yg memahami perasaan yg dah lama
bersiri dalam benak ku....
!!!
aku tahu, aku bukan sempurna...
tp aku sentiasa cuba untuk jdi yg terbaek di  mata hati mereka
tp mengapa mereka sengaja membuta kan telinga memekak kn mata hati mereka,,,
!!!
bukan aku mintaksemua ini...
bukan aku harap semua ini....
keluarga aku aggap mereka....
tp aku,,,
 najis mereka umpama kan.....

persahabatan ker nme nyer???
huh!!!

aku pasarah....
aku redha....mungkin ini dugaan dlm persahabatan
aku terima semua nyer dgn ati yg terbuka...
tak mengapa...
!!!
tiada langsung niat ku utk membalas dendam...
malah jauh sekali hati ini berdendam dgn mereka....
bagi aku mereka lah keluarga...
mereka lah warna warni dlm idup aku...
terima kaseh untuk segalanya...
!!!

namun aku tetap berharap agar persahabatan kite kembali terjalin seperti dahulu....
sayang korang semua!!!


1 comment: